Sue Silverman feels 'neglected' in bed by her hard-working husband Andrew and serially seduces men to 'meaningless' motel sex, even Rick Hudson, a contractor and fellow fund-raiser. After being swept into bed at work by French architecture writer Laurent Dekker, Sue seeks help from Dr. Robert Gardener, who discovers a childhood root cause. Andrew is no longer interested by the time she's ready for addict clinic, and temptation lurks even there.
Love Sick: Secrets of a Sex Addict 2008 Gledanje Online Sa Prevodom
Naslov izvornika : Love Sick: Secrets of a Sex Addict.
Glavne uloge : Electra Ercan.
Zarada : 905.911.926 USD.
Jezik : Novogrčki ( (el-GR) - Hrvatski (hr-HR).
Scenarist : Jarret Sameul.
Trajanje : 393 minuta.
Snimatelj : Latoya Helana.
Proračun : 252.992.316 USD.
Država : Mianmar.
Godina izdanja : 1981.
Redatelj : Rani Ezzah.
Glazba : Sheyla Mohamed.
Žanr : Triler - .
Producent : Amatul Raz.
Distributer : RMI Company - .
Montaža : Loresa Nouria.
Povezane stranice
Sally Pressman Sapunice Sapunice ~ Love Sick Secrets of a Sex Addict 2008 The New Adventures of Old Christine 2008 Criminal Minds 2007 Life Unkind 2007 The Dread 2007 Last Rites of the Dead 2006 Shark 2006 Swordswallowers and Thin Men 2003 Tweet Komentari Odustani Morate se ulogirati da bi komentirali Tweet Najnovije vijesti Ponedjeljak 7 9 2020 Dijete Tko je čovjek koji je svojim dolaskom šokirao
Tri snažne žene by Marie NDiaye Goodreads ~ Tri snažne žene roman je ili bolje reći skup triju odvojenih priča usredotočenih na tri ženske afrofrancuske sudbine Prva priča govori o uspješnoj pariškoj odvjetnici Norah koju je otac iznenada nakon više desetljeća odvojenog života pozvao k sebi u Afriku zbog obiteljskih problema
Čisti čelik KGI 7 by Maya Banks ~ I love how you learn more about previous characters from other books It also had the least amount of sex too SOG left me feeling so terrible for PJ and what she went through that I flag 4 likes · Like · see review Jul 01 2013 Mei rated it it was amazing · review of another edition Shelves contemporary I love this series D What I loved mostly in this book is the
Zaboravljene djevojke Louise Rick 7 by Sara Blaedel ~ I love Nordic Noir and this book is a very good example Book 7 in the Louise Rick series but dont worry it works as a stand alone book too and Im ashamed to say Im just discovering author Sara Blaedel
Glumac David James Elliott Dejvid Džejms Eliot ~ David James Elliott Dejvid Džejms Eliot IMDb David James Elliott rođen David William Smith 21 septembra 1960 u Milton Ontario Canada je glumac rođen u Kanadi imao je glavnu ulogu u TV seriji JAG od 1995 do 2005 kao glavni lik Harmon Rabb Jr
Guraj by Sapphire Goodreads ~ I love this book I hate this book Im a binge reader I can swallow whole a 900 page novel from Friday evening to Sunday afternoon It took me 3 weeks to read this huge short book I had to put it down when I felt how little Precious thought of herself I had to put it down when her mother admits her role in her childs abuse I had to put it down so I could think of ways to kill this
pokreće Plus Size Online Shopping Maxx ~ dom tih čizama koje ste nosili dok nisu bili mrtvi i torba koju nikada niste znali da trebate – pokreće online kolekciju veličine hvale emojije Ovo označava prvi put da je veličina od 14 do 20 odjeća ikada bila dostupna na web stranici robne marke i predstavlja strašan trenutak jednakosti tijela za žene koje …
orijentalni gurmanski Parfemska grupa ~ Night and Dawn A Vampires Love Iz dekade 2010 za žene i muškarce Asgharali Al Khulood za žene Attar Jamid Nawar za žene Attar Jamid Raneem za žene Cabuya 2014 za žene i muškarce My Fantasy za žene Sundus Attar za žene Atelier des Ors Lune Feline 2015 za žene i muškarce Atelier Segall Barutti Hybnuz Provence 2017 za žene Vanilla Orange 2015 za žene i muškarce Va
cvjetni voćni Parfemska grupa ~ Love Love Love 2018 2018 za žene Love Summer Love 2013 za žene Oh La La Al Amor 2011 za žene Oh La La 2009 za žene Rebel Love 2018 za žene Sexy Florever 2016 za žene Tropical Flor 2014 za žene Tutti Frutti Love 2016 za žene Agent Provocateur Aphrodisiaque 2017 za žene Cosmic 2018 za žene Pure Aphrodisiaque 2016 za žene Água de Cheiro 1920 Prestige za žene Absinto
cvjetni voćni gurmanski Parfemska grupa ~ I Love New York for Holidays 2013 za žene i muškarce Liberty Island 2016 za žene i muškarce Bottega Verde Bacio dEstate Iz dekade 2000 za žene Brazilian Soul Iz dekade 2000 za žene Iris Bianco za žene Lei Glam za žene Magnolia Nera za žene Melodia Esotica Iz dekade 2000 za žene Per Lei Eau de Toilette 2017 za žene Tiare 2019 za žene Via del Bacio za žene Bouge